Аналіз результатів моніторингових досліджень
У 2021/2022 навчальному році моніторингова діяльність вчителів та адміністрації здійснювалася відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.01.2020 №54 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 лютого 2020 р. за № 154/34437, з метою підвищення якості загальної середньої освіти, оцінювання її результативності, визначення ефективності управлінських рішень, вивчення умов, що впливають на результативність діяльності.
Проаналізувавши результати навчальних досягнень учнів 5-11 класів слід відзначити, що за 2021/2022 навчальний рік спостерігається зниження якості знань з таких предметів: зарубіжна література, основи правознавства, біологія, інформатика, природознавство, харківщинознавство і значне підвищення якості знань української мови, географії, астрономія, історія України, геометрія.